RETUR
Retur og tilbagekaldelse
ZAQQ Service skriver meget stort! Hvis du ikke er tilfreds med de varer, vi har sendt, har du muligheden for at returnere dine bestilte varer.
30 dage med ret til tilbagevenden
Bemærk, at du kan sende dine sko tilbage til os inden for 30 dage, og at vi kun kan trække ubrugte artikler tilbage. Vi anbefaler derfor at prøve og kontrollere sko på en blød overflade (f.eks. Tæppe). Sørg for ikke at fjerne etiketter, der er knyttet til skoene, og ikke for at dæmme op for varerne. Sæt dem venligst ZAQQ Sko i den originale emballage, hvor vi sendte dig artiklen. I det næste trin skal du placere den originale pakket artikel og den afsluttede retur slip i forsendelsesboksen. Selvfølgelig kan du gøre det for dette ZAQQ - Brug pap.
Hvordan sender jeg varer tilbage?
Hvis du vil returnere en artikel eller udveksle dem for en anden artikel i en anden størrelse eller farve osv., Kan du nemt bemærke den, og vi tager os af resten.
Lim det returklistermærke på forsendelsesboksen. Hvis du ZAQQ-Carton bruger, skal du sørge for, at etiketten, som vi har sendt din ordre, ikke længere kan ses. Så tag det helt inden forsendelse, eller overlapper det det med returklistermærket.
EN Udveksle Skoene i en anden model eller størrelse finder sted hos os Gratis retur (inden for Tyskland) Om vores returportal og gratis ny forsendelse.
Ved en fuld afkast (Uanset valget af levering af forsendelsestjenester eller brug af vores returportal) trækker vi et refusionsbeløb fra refusionsbeløbet Ekspression af EUR 3,90 væk. Du holder en En del af din ordre Og du sender en del tilbage, efterår Ingen udgifter Og du bærer kun de allerede betalte forsendelsesomkostninger.
Skal du Uden for Tyskland Derefter kan vi ikke dække omkostningerne til returtransporten, og du vil være på din bekostning, medmindre afkastet foretages på grund af en fejl, der ligger hos os og fra EU -lande. Hvis dette er tilfældet, skal du vælge en standardforsendelse, fordi vi ikke refunderer nogen omkostninger forårsaget af Express -programmer.
Sørg for, at afkastet i din egen interesse er forsynet med sporing. Hvis pakken sendes uden sporing, påtager vi os intet ansvar, hvis du taber.
I tilfælde af berettigede afkast, der stammer fra Uden for Den Europæiske Union Desværre kan vi ikke godtgøre transportomkostningerne.
Hvordan sender du skoene tilbage fra Østrig, Schweiz og andre lande?
Desværre kan vi ikke dække omkostningerne ved et afkast fra andre lande. Kontakt dit returner en kopi af ordrebekræftelsen eller fakturaen, og angiv, om du vil have en børs eller refusion og erklære pakken som "tilbage varer".
Send os derefter din ordre til følgende adresseafkast:
Fen/ ZAQQ Gmbh
Teichstrasse 11
09366 Niederdorf
Tyskland / Tyskland
Send os derefter din ordre til følgende adresseafkast:
Fen/ ZAQQ Gmbh
Teichstrasse 11
09366 Niederdorf
Tyskland / Tyskland
Send kun dine sko tilbage fra det land, vi har sendt til. Hvis gebyrer falder for tilbagevenden, der fandt sted fra et andet land som for afkastet, forbeholder vi os retten til at fakturere disse omkostninger.
Får jeg en refusion af moms, hvis jeg vil overbevise mine sko i udlandet?
Ingen. Desværre tilbyder vi ikke tjeneste for moms refusion for kunder, hvis ordre blev leveret til Tyskland og derefter blev overført til det tredje land.
Hvor lang tid tager det at redigere min tilbagevenden?
Bemærk, at kontrol af de returnerede varer kan tage omkring 7 arbejdsdage fra levering. Efter at have kontrolleret varerne, modtager du mere information via e -mail.
Hvordan får jeg mine penge godtgjort?
Så snart afkastet er modtaget og kontrolleret, refunderer vi dit beløb. Afhængig af betalingsmetoden vil du modtage:
På forhånd, direkte debitering og sofortüberweisung en kredit på din bankkonto
Når du betaler med PayPal, en kredit på din PayPal -konto
Når betaling med kreditkort, et kreditkortkredit.
Vi kan ikke påvirke, om beløbet stopper på din konto til et andet køb eller flyder tilbage til din bankkonto.
Refusionen finder sted inden for få dage efter modtagelse af afkastet.